<3

xx
xxx

förstod inte hur mycket jag älskade dig föräns jag förlorat dig..... jag vet vad jag vill nu och jag ska hålla mig till det. inget ska komma ivägen om du ger mig en chans till... tänk tillbaks på våra tider, det är oförglömligt. my sexylove det finns bara en tjej för mig och det är du. TE AMO... hoppas du får reda på att du älskar mig lika mkt... för jag vet att du gör det innerst inne...  te amo föralltid... Arri glöm inte föralltid<3  det ska funka mellan oss... piensa en todo lo que hemos pasado juntos.. tu soy la unicá para mi. Si no me puedes amar otra vez no se lo que voy hacer. no puedo vivir sin ti. tu soy una parte de mi vida y de mi corazón. <3<3<3<3<3<3 Du är mitt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0