<333



var ute med arri nyss och rökte.... jag älskar henne som fan.. hih... hon är mitt allt..

jag väntar på ditt samtal tjockis... det kommer göra dig helt Paff!.. :P

det finns ingen annan som du.. du är verkligen speciell.. om vi någon gång lyckas bli tsmns kommer vi vara ihop i evigheter.. för det jag känner är inte på låtsas du är min nalle... Föralltid..<3<3<3<3

en gång sa en person till mig att vi aldrig skulle splittras och det ska vi inte.. för du är helt sjukt speciellt... du äger fortfarande mitt hjärta <3
 

tänk dig oss... ska sjunga för dig.. tränar fortfarande.. ska lära mig denna låt också.. ska sjunga hela mitt liv för dig.. för du är mitt liv.. jag ska göra allt för att få tillbaks dig. du ät mitt allt ,, come closer to me and feel what i feel because i will make you feel it.. i know that you still love me.. it´s predictable.... <3

Kommentarer
Postat av: Mia

Keep you head up weon!

2009-07-01 @ 10:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0