FESTA

Igår Festade jag fett hårt med gabbe och jonte o danillo.... först stack vi och träffade Gabbes kompisar i växjösjön som senare skulle med till mig men de bangade. Festen va hoss mig där folk kom och stack. Men dagens händelse var att jag o gänget (lilljonte,gabbe,danillo) gick in hoss en snubbe vi inte kände (Eduardo haha "pååhittat namn") han sa att hjan hade fest och att det fans sprit och brudar till oss. när vi väl gick in tog han fram ett gevär och tvinga oss att sitta. jag, gabbe, jonte danillo sket ner oss totallt ... vi tänkte attackera honom men vi bailade istället. ASSO fan vilken snubbe.. han blev sne på mig och gabbe för att vi höll upp dörren. Vi nojjade för att vi trodde han skulle skjuta oss i ryggen... sedan stack vi och käkade i shell... sen stack vi hem och softade med en gladiator film från 70-talet. Men det var kul... alla somnade typ runt om kring kl.4..

Vi har i alla fall lärt oss att inte följa med en från El Salvador hem.... jävla psyko !!!!!... never again

Idag ska vi på fest... Sonja fyller år och därför ska vi gratta sönder henne ... XD <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0