let me know...

Kan inte somna... har insomnia... mitt rum är fullt med minnen. varje tavla varje nalle varje objekt har en bakgrund som påminner om dig.

min säng.... ligger ensam nu... vissa gånger blundar jag och föreställer mig att du är där och sover.. med halvöppen mun. du ligger där så fridfull... och jag rör mig sakta för att inte väcka dig. Sedan kysser jag dig och somnar igen.

Dessa detaljer.. de var en del av mitt liv. Men nu när allt försvunnit har mitt hjärta och mittt liv splittrats. det känns som att jag lever i två världar. En där jag får ta itu med sanningen och en där jag fortfarande har kvar dig. att jag har dig kvar är den orealistiska men ... om jag inte har kvar den världen klarar jag inte mig.

-----
Tack för att du ringde.. nu vet jag att du vet vad jag känner  och att vi inte e ovänner. Jag ställer upp för dig så som du gör för mig.. peace bro.
-----
Saknar min syster som fan.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0