Vår låt... <3


(har försökt lära mig denna låt Acoustisc för att kunna smälta ditthjärta, det är vår låt<3 )

varje gång jag hör denna låt ryser jag. För det är då jag kan känna mig säker endast för en stund. Du och jag föralltid var det. inget kunde stoppa vår kärlek och vi var nykära.. Efter tre år skulle det inte se ut såhär. Jag gjorde bort mig men jag kan fixa det. Mitt hjärta är helt krossat och den enda som kan få mig bättre är du. För du äger fortfarande mitt hjärta. sen den dagen jag sa det till dig.
allt gick så snabbt... och nu ligger du i min säng och sover. jag sa mycket till dig när du sov. jag sjöng också till dig :P..
Men igår var vackert för mig och jag tycker inte att du ska säga att du inte kände ngt inombords. För jag vet att du gör det endå. Jag försöker få tillbaks dig på alla sätt, folk säger att jag ska ge upp men det tänker jag inte göra. Du gav inte upp när jag var dum.
men nu när du duschar tänker jag på framtiden... jag kan inte se ngt possitivt utan dig. Vi har varit med om så mkt tillsammans. I 3år har vi lyckats skapa ett band mellan oss som ingen kan förstöra. jag älskar dig på riktigt.
Jag har fortfarande inte lyckats ge dig din present. Ska bara träna in låten sen får du se när det blir. ska kanske chocka dig :)... heh... men jag älskar dig, ju mer jag tänker på dig växer kärleken sjukt mkt, därför säger jag till dig. jag kan inte glömma dig för du finns överallt. Jag tror du känner samma men har svårt för att visa det. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0